בעל עסק? חושב על לפרסם אבל לא רוצה להשקיע יותר מדי? היום ניתן לעשות זאת במגוון צורות, כאשר חלק מהן התגלו כיעילות מאוד. במאמר הקרוב ננסה למנות מספר פעולות שתוכלו לעשות כדי למתג את העסק שלכם מחדש ולפרסמו בצורה יעילה וזולה יחסית. האפשרויות רבות ומגוונות ולמעשה כל עסק, מהקטן עד לגדול, יכול לעשות זאת ולשנות את הגישה וגם להגדיל את הרווחים.
מיתוג מחדש של העסק יכול לכלול את הלוגו, שם העסק, מספר הטלפון ועוד על מגוון מוצרים אשר אתם תבחרו שלמעשה יהיו סוג של פרסומות נעות אשר ילוו את הלקוחות שלכם גם אם הם לא ביקרו בבית העסק שלכם זו תקופה. כך למשל, אם תעניקו עט ללקוח, עט טוב ויפה, יכול להיות שהוא ישתמש בו במשך תקופה ארוכה והעט יהפוך למעין פרסומת קטנה בה יתקלו אנשים רבים בהמשך.
עולם המיתוג הוא גדול ורחב והאפשרויות בו הן בהחלט בלתי מוגבלות. למרות זאת, יש צורך באנשים שיהיו מוכנים לתחילתו של תהליך מחודש אשר עשוי אף לכלול שינוי מהותי מאוד בעסק כמו צבעים חדשים לסמלים והלוגואים שלו, קיצור מספר הטלפון למשהו קליט יותר (כוכביות וכדומה) ואפילו שינוי שמו במקרה הצורך.
פרסום על שקיות אל בד
אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורכם היא להדפיס את שם העסק, מספר הטלפון והלוגו שלו על שקיות אל בד שגם יאפשרו לכם סוג של תרומה לאיכות הסביבה. לכולם ברור ששקיות פלסטיק הן האויב של הסביבה ובאמצעות מעבר לשקיות אל בד יהיה ניתן למזער כמה שיותר את השימוש בהן. אז אם כבר אתם מפרסמים, אולי גם תתרמו לאיכות הסביבה על הדרך.
פרסומות על מוצרים
ניתן לפרסם את פרטי העסק שלכם גם על מוצרים שאתם מוכרים ובצורה סמויה יחסית. אפשר לעשות זאת גם באמצעות משפטים קליטים על סטיקרים שאנשים יוכלו להדביק על רכבם או משהו אחר, פרסומות שיכולות למעשה לשרת את העסק שלכם לאורך זמן כשהן "מסתובבות" עם הלקוחות שלכם.
שיווק ישיר
כאן כבר מדובר בנושא קצת יותר יקר, אך בהחלט יעיל ביחס לכסף שמושקע בו. באמצעות שיווק ישיר ניתן כיום להגיע ללקוחות שמעוניינים בעסק שלכם, בשירות או במוצר שאתם מוכרים והסיכוי שהם ירכשו אותו הוא גבוה יותר. האופציה הזו התפתחה מאוד בשנים האחרונות ואם בעבר היינו מחלקים עלונים בבתים, ניתן כיום ממש לזהות את הלקוחות הפוטנציאליים ולהעביר אליהם את הפרסומות של העסק שלכם.
כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.